• Reklamacje

  Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem astomibiuro@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, - datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
 
Należy mieć na uwadzę, iż firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, wszystkie przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich, przesyłki są ubezpieczone na wypadek zniszczeń, jednakże aby ubezpieczenie mogło objąć przesyłkę, należy sprawdzić zawartość przesyłki podczas odbioru  w obecności kuriera i w razie wykycia lub podejżenia uszkodzeń należy zglosić to kurierowi i spisać stosowny protokół, w innym wypadku firmy przewozowe uchylają się od wypłaty odszkodowania.